31. julij 2019
Na 67. mednarodni Festival Ljubljana prihaja komorni cikel koncertov, ki bodo na sporedu vse do 14. avgusta. Zadnji julijski teden sta otvorila koncert Gruzijskega komornega orkestra Ingolstadt ter koncert godalnega orkestra Slovenske filharmonije, ki je v sodelovanju z izraelskim mandolinistom Avijem Avitalom, nominirancem za grammyja na področju klasične glasbe, pripravil repertoar z deli Vivaldija, Bacha, Bartoka, Čajkovskega in Tsintsadzeja. Teden se je nadaljeval z vokalno-instrumentalnimi deli ustvarjalcev samospeva Wolfa in Schuberta. S Komornim godalnim orkestrom Slovenske filharmonije pa je v sredo, 31. julija nastopila sopranistka Nika Gorič.
Z repertoarjem, ki bo obsegal dela Tartinija, se bo s solistoma v četrtek, 1. avgusta, predstavil še Komorni orkester milanske Scale. Prvi teden v avgustu bo z delom W. A. Mozarta otvoril uveljavljeni solist, profesor Matthias Höfs. Obiskovalci festivalskih koncertov se bodo razveselili tudi nastopa kitarskega virtuoza Maka Grgića v torek, 6. avgusta, ki bo s Komornim godalnim orkestrom Slovenske filharmonije tokrat izvedel priljubljeni koncert za kitaro in orkester Concierto de Aranjuez. Intervju z glasbenikom bo na ogled v jesenski številki revije Glasna. Izpostavim naj še koncert mednarodnega baročnega ansambla Il terzo Suono, ki bo na sporedu v petek, 9. avgusta. Obeta se edinstveno glasbeno doživetje, saj bo ansambel izvajal dela Vivaldija, Tartinija in Telemanna na avtentične baročne inštrumente.
Med vrhunci letošnjega festivalskega dogajanja je vredno omeniti tudi gostovanje zasedbe Gledališča LDM Novaya scena iz Sankt Peterburga, ki je pripravilo muzikala dveh ruskih klasik, romanov Mojster in Margareta in Jevgenij Onjegin, ki v tokratni predelavi nosi naslov Onjeginov demon. Oba muzikala združujeta tradicijo ruskega gledališča s standardi Broadwaya, odlikujejo pa ju nenavadne scenske postavitve, številni posebni efekti, vrtljiv oder in 3D-videovsebine.
Mateja Rot
Dodaj komentar