Novice

Mojstrski seminar baročnega petja

Tanja Vogrin in Eva Dolinšek; fotografija: arhiv Musica nucis

(Iz tiskane izdaje, izid: 27. marec 2020)

Med 21. in 23. februarjem letos je Glasbeno društvo Musica nucis na Mirenskem gradu pripravilo mojstrski tečaj baročnega petja, ki ga je vodila mednarodno priznana mezzosopranistka in harfistka Tanja Vogrin.

Tanja se iz ljubezni do predklasične glasbe ukvarja predvsem z raziskovanjem zgodovinskih tehnik petja in igranja na historične tipe harf, kar jo je popeljalo na znamenito Visoko šolo za staro glasbo Schola Cantorum Basiliensis v Švici, kjer je končala specializaciji iz historičnih harf in iz srednjeveške vokalne glasbe, kakor tudi podiplomski študij ansambelskega petja. Tanja Vogrin se uvršča med redke interprete po svetu, ki se sami spremljajo na harfi. Solistično in v raznovrstnih komornih sestavih redno koncertira po Evropi, bogate izkušnje pa v okviru svojega pedagoškega dela z navdušenjem deli z mladimi glasbeniki doma in v tujini. Od aprila 2016 je zaposlena kot profesorica baročnega petja in baročne harfe na oddelku za staro glasbo Konservatorija J. J. Fux, od oktobra 2019 pa poučuje tudi vokalni ansambel za staro glasbo na Univerzi za glasbo in uprizarjajočo umetnost v Gradcu.

Vabila za pripravo pevskega seminarja na temo zgodnjega baroka je bila zelo vesela, saj je prepričana, »da je v Sloveniji še veliko prostora za razvoj ožjega stika s tem glasbenim obdobjem, tako pri izvajalcih kot tudi pri slovenskem občinstvu«.

Na tridnevnem mojstrskem seminarju so se udeleženci posvetili vokalni tehniki baročnega petja in historični izvajalski praksi v literaturi 16. in 17. stoletja, seminar pa so požlahtnili tudi trije koncerti.

(Iz tiskane izdaje, izid: 27. marec 2020)

Revijo Glasna naročite na tej
POVEZAVI.

Dodaj komentar

Klikni za oddajo komentarja